Bestellen en levering

BESTELLEN

Een bestelling plaatsten op Zout.be is heel eenvoudig:

Stap 1: product(en) in winkelwagen leggen

  •     Zoek het product dat u wil kopen en klik op het 'In winkelwagen'-icoontje.
  •     Wilt u verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje tot u klaar bent.
  •     Klik daarna op uw 'winkelwagen' (rechts bovenaan).
  •     Ga verder met uw bestelling.


Stap 2: Bestelling controleren

  •     Liggen de juiste producten in uw winkelwagen?
  •     Klopt het factuuradres? Wenst u al dan niet een factuur te ontvangen?
  •     Indien het bezorgadres verschillend is van het factuuradres, duid dit aan en vul het juiste bezorgadres in.
  •     Duid uw gewenste betalingswijze aan. U kan betalen met Bancontact/Mister Cash, ING HomePay, Belfius Direct Net, Visa of Mastercard. Ook betalen via overschrijving is mogelijk vanaf een bestelbedrag van € 200.
  •     Indien uw bestelling meer dan 31,5 kg bedraagt, zal u vervolgens ook uw gewenste leverdatum en levermoment (voormiddag-namiddag) kunnen aanduiden.
  •     Is alles in orde? Klik dan op 'Betalen'.

Stap 3: Betalen en afronden
  •     Betaal aan de hand van uw betalingskeuze.
  •     Uw bestelling is geplaatst!
  •     U ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail met een overzicht van uw bestelling en de bevesting van uw leveringsdatum.
        Hebt u binnen het kwartier na het plaatsten van uw bestelling toch nog geen bevestingsmail ontvangen? Contacteer ons dan!
  •     Indien u koos om te betalen via overschrijving, houd er dan wel rekening mee dat de administratieve verwerking 2 à 3 dagen in beslag neemt, dus dat ook de levertijd wordt vertraagd (afhankelijk van de datum van ontvangst van betaling).


LEVERING

Gratis!
Elke bestelling wordt gratis thuis geleverd, zonder bijkomende kosten.

Waar?
Zout.be levert enkel in België.
Voor leveringen in Nederland verwijzen wij graag door naar www.zoutvoordeel.nl

Wanneer?
Kleine pakketten (<= 31,5 kg)
Uw bestelling wordt twee werkdagen na plaatsing van uw order (vóór 12u) bezorgd tussen 08.00 en 17.00 uur. (Bijvoorbeeld: maandag besteld vóór 12u is woensdag geleverd.)
Uiteraard is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is om uw pakket vlot in ontvangst te kunnen nemen.

Niet thuis?
Bent u niet thuis bij de eerste bezorging? Dan zal u een kaartje van de chauffeur in uw brievenbus vinden. Op dit kaartje vind u een link terug (www.nieuwelevering.be), via dewelke u een nieuwe leverdatum en/of een nieuwe leverplaats kan kiezen. U kan er daarnaast ook voor kiezen uw pakket op te halen op een afhaalpunt.
Indien er geen gebruik gemaakt wordt van deze link, komt de chauffeur de dag nadien nog eens langs.

Wanneer u bij de tweede leverpoging opnieuw niet aanwezig bent, zal u nogmaals een kaartje in uw brievenbus vinden met dezelfde link. U hebt hierna 5 dagen om te reageren en een nieuwe leverdatum vast te leggen. Wanneer dit niet gebeurt, wordt uw bestelling teruggestuurd naar ons en zullen de kosten van een nieuwe leveringspoging in rekening worden gebracht.

Grote pakketten (> 31,5 kg)
Standaard leveren wij uw bestelling 2 werkdagen na plaatsing van uw order (vóór 12u). (Bijvoorbeeld: maandag besteld vóór 12u is woensdag geleverd.)

Om u nog beter van dienst te zijn, bieden wij echter ook de mogelijkheid om uw bestelling op een dag naar keuze te laten bezorgen, in de voor- of namiddag. U kan hiervoor steeds kiezen tussen een datum vanaf 2 dagen na plaatsing van uw order (vóór 12u). Wij hechten er alle belang aan dat de leverdatum past in uw agenda!

Let op!
Bestellingen worden geleverd per vrachtwagen met laadklep.
Zorg voor een vlot toegankelijke leverplaats. Er wordt enkel geleverd op het gelijkvloers en slechts tot voorbij de eerste drempel.

Wij stellen alles in het werk om steeds de scherpst mogelijke prijzen aan te bieden. Het is daarom dan ook ontzettend belangrijk dat er iemand aanwezig is op het opgegeven leveradres en de gekozen datum. Wanneer dit niet het geval is, zullen extra kosten in rekening worden gebracht voor heraanlevering van de goederen.